UPORABNE INFORMACIJE

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Kdaj je odprta Lekarna Ribnica?

Poslovalnica Ribnica

  • PON – PET: 7:30 – 19:00
  • SOB: 8:00 – 13:00

 

Poslovalnica Sodražica

  • PON: 7:30 – 14:00
  • TOR: 12:00 – 18:30
  • SRE – PET: 7:30 – 14:00

Odmor za malico v dopoldanskem času: od 11:00 do 11:30, popoldan: od 16:30 do 17:00. V primeru daljših odsotnosti zdravnikov je odpiralni čas prilagojen.

Poslovalnica Loški Potok

  • PON: 12:00 – 19:30
  • TOR: 7:30 – 11:00
  • SRE: 7:30 – 14:30
  • ČET: 7:30 – 11:00
  • PET: 7:30 – 14:30

Odmor za malico v dopoldanskem času: od 11:00 do 11:30, popoldan: od 16:30 do 17:00. V primeru daljših odsotnosti zdravnikov je odpiralni čas prilagojen.

Kako se naročim na merjenje krvnega tlaka, izdelavo osebne kartice zdravil ali svetovanje?

Pokličite nas po telefonu ali nam pošljite sporočilo, da se bomo dogovorili za ustrezen termin. Vse storitve opravljamo v rednem delovnem času lekarne.  Izdelavo osebne kartice zdravil in storitev pregled uporabe zdravil opravljamo le v poslovalnici Ribnica.

Poslovalnica Ribnica

Poslovalnica Sodražica

Poslovalnica Loški Potok

Je nakup varen?

Da, vaš nakup je varen, saj so podatki varovani z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, in postopek je zavarovan z varnimi spletnimi protokoli.

Kako preverim stanje naročila?

Obvestila o poteku naročila prejmete po e-pošti, stanje naročil pa lahko spremljate v svojem uporabniškem računu.

Kdo poskrbi za moje naročilo?

Vsa naročila so pregledana in spakirana s strani strokovnih sodelavcev.

Kako lahko dobim nasvet pri uporabi izdelka?

Pri oddaji naročila lahko v polju 'Opombe naročila' vnesete vprašanja o uporabi izdelkov, ali  nas kontaktirate preko obrazca na strani Kontakt, kjer odgovarjajo farmacevti.

Ali pošiljate tudi v tujino?

Zaenkrat nudimo le pošiljanje našega blaga po Sloveniji.

Ali lahko v spletni lekarni Ribnica dobim tudi zdravila na recept?

Ne, zdravil na recept ni mogoče naročiti na spletu; za to se obrnite na eno od naših poslovalnic.

Kako lahko najdem želeni izdelek?

Na strani spletne lekarne boste našli katalog izdelkov preko iskalnika, seznama oddelkov ali levega izbirnega seznama.

Kaj storiti, ko najdem izdelek?

Pod imenom izdelka je kratek opis z informacijami o pakiranju, ceni in morebitni akcijski ceni. Z gumbom "DODAJ V KOŠARICO" lahko enostavno dodate izdelek v košarico.

Kako poteka dodajanje v košarico?

Izdelke lahko dodate v košarico kjerkoli na spletni lekarni, nato pa izberete način dostave in plačila.

Kako spremljam stanje košarice?

Stanje košarice lahko spremljate v zgornjem desnem kotu strani. Ko ste pripravljeni, kliknete "Nadaljuj na blagajno".

Kako poteka postopek plačila?

Na blagajni izberete naslov za dostavo, način dostave (s Pošto Slovenije) in način plačila (s plačilno kartico, mobilnim telefonom ali preko e-banke). S klikom "Kupite sedaj" zaključite nakup.

KONTAKTNI PODATKI

PIŠITE NAM